אריה גולדין – טיפים לעיצוב חדר האמבטיה

אריה גולדין – טיפים שיעזרו לכם לשדרג את חדר האמבטיה

כתבה בשיתוף אריה גולדין עיצוב פנים

חדר אמבטיה הוא אחד החדרים החשובים בבית בו אתם יכולים להיות יצירתיים ולעצב את החלל כך שישקף את האישיות שלכם, מסביר אריה גולדין מעצב פנים. זה גם האזור בו נמצאים בכל יום ולכן חשוב לוודא שהוא מעוצב נכון ופונקיונלי.

אריה גולדין - עיצוב חדר אמבטיה אריה גולדין עיצוב פנים

1. תוכנית קומה
השלב הראשון בעיצוב חדר האמבטיה הוא לשרטט תוכנית מפורטת של החדר. זה יאפשר לכם לזהות בעיות פוטנציאליות שעלולות להתרחש בפרויקט, כולל מיקום הצנרת ותשתיות נסתרות אחרות שעלולות להקשות או לפגוע בעיצוב הנכון.

2. בחרו ערכת נושא
מומלץ לעצב את חדר האמבטיה סביב ערכת נושא. לדוגמה – לארגן את הצבעים, האביזרים ופרטים בחדר האמבט. זה יכול לעזור לכם לדמיין את התוצאה הסופית ולהחליט כמה מהתקציב להוציא על כל פריט.

3. חשבו על אחסון
תכננו את האחסון. שפע של מקום אחסון בחדר האמבטיה חיוני, במיוחד אם יש לכם חדר אמבטיה קטן. אתם יכול ליצור נישה במקלחת או לכלול ארונות מאחורי המראה לצורך אחסון.

4. קחו בחשבון אריחים
האריח הנכון חיוני לחדר אמבטיה מעוצב. שיקלו היטב את הצבעים, ההדפסים, החומרים והגדלים של אריחי הקיר והרצפה לפני שתתחילו בפרויקט. בחירת אריחים מתאים תבטיח שחדר האמבטיה שלכם ייראה נהדר וגם בטיחותי.

5. צבע
הצבעים בחדר האמבטיה שלכם הם אלה שיקבעו את מצב הרוח שתרצו ליצור. בין אם אתם מחפשים אווירה מרגיעה או  תוססת, החלטה על ערכת צבעים תעניק לחדר האמבטיה שלכם את התחושה המושלמת.

6. התאימו את הריצוף לצבע
האריחים שתבחרו לקירות ולרצפות חדר האמבטיה צריכים להיות בהתאמה לשאר עיצוב הפנים של הבית. יש לכך השפעה על עיצוב כל הבית.

7. כיור פינתי
אם יש לכם חדר רחצה קטן יחסית, תוכלו לשקול התקנת כיור פינתי כדי להפיק את המרב מהשטח הפנוי. זו יכולה להיות דרך חסכונית ופונקציונליות.

8. אמבטיה
אם חדר האמבטיה שלכם אינו גדול מספיק להתקנת אמבטיה בגודל מלא, אתם יכול לשקול אמבטיה זעירה או התקנת מקלחון. חברות רבות מייצרות כיום דגמים קטנים יותר שיכולים להתאים אפילו לחדרי האמבטיה הקטנים ביותר. גם מקלחון יכול להיות אופציה מעולה עבורכם.

9. אוורור
אוורור נכון הוא הכרחי בעיצוב של כל חדר אמבטיה, מכיוון שהוא מפזר את הלחות ומונע היווצרות של עובש.

10. פשוט
כשזה מגיע לעיצוב חדרי אמבטיה, הפשטות היא המפתח. סגנון מינימליסטי עם קווים וצבעים פשוטים יכול לתת מראה מושלם לחדר אמבטיה יפה ופונקציונלי.

אריה גולדין - כתבה על עיצוב חדרי אמבטיה